کتاب ?#ساعت16به_وقت_حلب?

 روایت هایی از زندگی ستاد جنگ های نامتقارن محور مقاومت, پرچم دار رشید سپاه #محمدرسول_الله(ص)

 سردار سرلشکر#شهیدحاج_حسین_همدانی است
نمی دانم تا چه اندازه بشود به #شخصیت خاموش اما مبارز و خستگی ناپذیر مردی پرداخت که در آستانه #شصت_وشش سالگی همچنان #فرمانده میدان نبرد است و مانند جوانی پرشور گویی قوای جوانی اش به او روحیه می دهد.

چه اکسیری در وجود بزرگ مرد شصت و پنج ساله ما نهفته است که بعد از سالها #مجاهدت در دوران #دفاع_مقدس و پس از آن و پس از پایان ماموریت فرماندهی اش در جبهه های مقاومت همچنان #بی_ادعا و مشتاق به دنبال انجان دادن #ماموریتش است
 تا اینکه پس از سالها #مجاهدت در حومه #حلب محاسن سفیدش را به خون #شهادت خضاب کرد. 
به درستی #سیدشهیدان_اهل قلم فرمود:« در عالم رازی نهفته است که جز به بهای خون فاش نمی شود.» آرے،شهادت هنرِمردان خداست و از خدا جزچنین #سرنوشتی برای مبارز خستگی ناپذیر،#حسین_همدانی، انتظار نمی رفت.
سردارهمدانی همدانی بود،ولی کشوری نه، ایرانی نه،که دنیایی از وجود او بهره مند بود.انگار از همرزم شهیدش،#محمودشهبازی، این ودیعه را به ارث برده بود که #گمنام باشد.
اصلا امیر دیار #دمشق بودن را می توان از هیبتش فهمید. مردهای این روزگار را باید در کوچه پس کوچه های #گمنامی شناخت. این کتاب حاوی 65 روایت به عدد 65 سال زندگی پربرکت #شهیدهمدانی ;
 گوشه ای از حماسه های بی بدیل این #سردار سرافراز است که از زبان #شهید, #همرزمان , #دوستان, و #خانواده_محترم_شهید به نگارش درآمده است.

امیدوارم #حاج_حسین همیشه بیاد ما باشد.
#سـیـدحـسـن_شـڪـری
?شـادی روح شهدا #صلوات

موضوعات: معرفی کتاب  لینک ثابت