?#سـاعـت۱۶بـه_وقـت_حَـلَـبْ?
خـاطـرات و زنـدگـی نـامـه 

             شـ‌هـیدمـدافـع حـرم
     ?#حـاج_حـسـیـن_هـمـدانـی?

?#فـصـل_چـهـاردهـم
?#عـنـوان:شب عاشورایی 
?#راوے:سالار آبنوش
 

#اسفندماه 1363

قبل از غروب آفتاب دستور داد همه رزمندگان لشکر 32انصارالحسین در نقطه ای جمع شوند.
همه در آن منطقه جمع شدیم.چندهزارنفر بودیم لشکر انصار برای کمک به یگان هایی که کارشان در عملیات بدر کناررودخانه دجله گره خورده بود از غرب به جنوب آمده بود.

آقای #همدانی یک اسلحه ی کلاش به دست گرفت و رفت بالای تویوتا و با بلندگوی دستی شروع کرد به #خواندن سوره  #والعادیات و بعد گفت امشب شب #عاشورا است حرف های امروز من با همه حرف هایی که تا به حال زده ام فرق می کند.همه چیز سرجای خودش …جنگ و دفاع همچنان ادامه دارد.
#اسلام و مبارزه وجود دارد.هیچ کس هم ناامید نمی شود ولی من امشب کسی را می طلبم که نخواهد فردا را ببیند قطعا دیگر برای آن ها فردایی نیست.تعدادی که امشب هستند و می مانند قطعا فردا نیستند کسانی که به این یقین رسیده اند آماده رفتن باشند.برادران شما آنجا در محاصره اند.
#عراقی ها با تانک های خود درحال عبور از روی #اجساد آن ها هستند و هلهله و شادی می کنند ما باید به کمک بچه های محاصره شده برویم.

دقیقا #داستان شب عاشورای امام حسین تکرار می شد.حاج  حسین ادامه داد:هرکس خواست بیاید در تاریکی شب بیاید کسی هم حق ندارد دیگری را برای نیامدن شماتت کند.هرکسی به هردلیلی آمادگی ندارد مدیون است بیاید.کسی باید بیاید که #سبکبال باشد چون #حتما_شهید می شود…

 قرار بود در عملیات بدر تعدادی از نیروهای لشکر ما یک سری عملیات استشهادی انجام دهند،وقتی #نماز  مغرب و عشارا خواندیم #صحنه های عجیبی رقم خورد در آن تاریکی هر کس از گوشه ای راه افتاده بود و خودش را به آن نقطه معین رسانده بود جمعیت زیادی آمده بودند ولی جمع جمعی خاص بود همه سبک بودیم. همه به دنبال #حاج حسین حرکت کردیم اصلا پشت سرمان را #نگاه نمی کردیم #شب_زیبایی بود….

?? @mahfeleshahidan ??
        شـادے روح شـ‌هـیـد #صـلـوات

موضوعات: ساعت ۱۶ به وقت حلب  لینک ثابت